Kimchi's point of view

A wonderful day

Category:

Denna måndagen började rätt segt med en fortfrande förkyld Kim och en chockad Ibbe pga att jag inte har festat denna helgen *wow* ( jag kan faktiskt också ta det lugnt lite då o då) haha :P...Men efter vår intressanta föreläsning med Åsa om Hållbara städer i syd blev dagen mycket roligare. Först fick jag o ibbe dra till Bygginvest o fixa klart lite papper så nu är det officiellt, flytt den 1 juni! Kommer att sakna våran underbara lägenhet men kommer säkert trivas i den nya med, ska bli kul att få inreda den. 

Men iallafall efter det kom vi ikapp resten av gänget på  Claras, var mkt trevligt tills Sheribane fick myror i benen och ville dra till hamnen. Vilket var en super bra idé, unberbart väder + gänget+ glass = toppen dag! Tyvärr kunnde jag inte stanna så länge utan skulle vidare till kåren och hjälpa Blue Crew med saker till vårt Gladiatorspel på onsdag. Det kommer att bli riktigt bra, har till o med prövat några av eventen och va sjukt roligt, så folk om ni inte redan har köpt biljetter så säljs de på HLK mellan 12-13 fram till onsdag, ett event man inte vill missa!

Efter allt fixande på kåren var jag tvungen o dra hem för att träffa min nya hyresvärd och skriva på kontraktet, vilket gav mig en stor lättnad att få äntligen få det avklarat. Men slutligen till dagens höjdpunkt och det var bion med Martin! Jag har ääääntigen fått se min såå efterlängtade film FAST and FURIOUS ! Snacka om att jag älskade filmen, är helt tokig i de filmerna ( förutom tokyo drift), helt otroligt hur de lyckades göra ännu en super film. Man ville bara ut och köra direkt efter filmen och var så kul o se det gamla gänget igen. Så denna filmen rekommenderar jag skarpt!


Comments


Comment here: