Kimchi's point of view

Long time no see.. but hope you´ve had a happy easter !

Category:

                                                                                           



Sorry för att jag inte har skrivit på ett bra tag, men har tyvärr inte haft ork eller tid. Men ska försöka berätta lite kortfattat om de senaste dagarna.


Onsdagen blev en toppen kväll, Gladiatorspelet blev en succeé, folket slogs gladeligen och BC gjorde ett toppen jobb eftersom allt flöt på .Började med ett super bra BC spex ( av Kaxx) med Puppan, Ego,Kaxx,Emo,Schnappi,Bragge  där de dansade och slogs. Vidare kom vår Ceasar ( frasse ) in med sitt lejon ( Kenneth) och tjänare ( jag som viftade med ett löv)..mkt fin entré! Kort efter detta blev det show med jonglörerna och sedan var d full rulle med de olika grenarna. 

Efter sittningen blev det kåren för mig med Puppan/Clara o lite annat folk, hade sjukt roligt den kvällen och C ja du har rätt. Vi lyckas alltid hitta på något skumt, du vet vad jag menar haha :P..


                                              
- Bragge/Albin slås   

                      
   -  Ceasar talar 
 
       - Jonglörerna

Torsdag; Åkte jag äntligen hem till Skåne och träffade familjen.  Har varit riktigt skönt o va med dom, hade till o med lille Kristoffer där denna helgen, en pigg liten pojk det. Men under dessa dagarna, har vi haft en massa folk hemma, som vanligt är det full rulle hemma hos familjen Wirén med både djur och barn, fast hade inte varit hemma om det inte var så..Min kära lilla syster Jojo är nu verkligen stor, 12 år och minst 5 cm längre än sin stora syster. Lite pinsamt ja men vad ska man göra, är känd för min storlek :P... Iallafall i helgen har man äntligen fått köra bil, vilken glädje man kan få av det, en riktigt härligt känsla o få sätta sig i bilen, sätta på hög musik o bara köra runt i sina gamla trakter! . Ja förutom detta, har jag kortfattat bara umgåtts med familjen, spelat spel, ätit god mat och retats som vanligt. :P 

                                                                         

                                         -  Busige Kristoffer letar efter godis och bygger             
                                       
                                    
                            

                                                        
                    - Dennis bygger     
                          
                               - Jojo leker      
                                  
                       -Mette försöker vila
                       
                           


Idag kom jag då tillbaks till Jönköping, och jag tyckte det var skönt o va tillbaks i min stad och ville bara ha en skön kväll. Men så kommer jag då hem, skulle bara in i sovrummet o packa upp, men så tyckte jag att det va väldigt kallt i rummet o sedan undrade jag vad d var som stack mig i foton, så tände lampan och ser då att mitt fönster är SÖNDER SLAGET!.  I samma ögonblick försvinner mitt glada och lugna humör genom fönstret och in kommer en förbannad Kim, liksom kan det inte gå en ända dag utan att någonting händer? Super kul o ha ett sönder slaget fönster, visst bra med friskt luft, men inte på det viset. Aja när jag hade lugnat mig ringde jag iallafall till jouren så att de får komma hit o fixa det imorn o som tur är var ingenting stulet. Men hoppas att resten av veckan blir bättre och att inga överraskningar kommer.


 - Så här ser mitt fönster ut nu, fint tejp fönster va?

Comments


Comment here: