Kimchi's point of view

Välkommen till min nya blogg!

Category:

Yes, welcome to my blog, haha.. Har länge funderat över o skaffa en blogg, men eftersom det har känts mer som en trend än något annat har jag avvaktat. Tills nyligen då jag verkligen har velat skriva av mig, så tänkte way not, so here I am.

So who am I? Jo en liten, pigg o glad tjej som bland annat studerar Internationellt Arbete i Jönköping. Men vad är då mitt namn? haha tja, man skulle kunna säga att jag är ett kärt barn med många namn, de som känner mig sitter säkert och nickar nu. Men mitt födelsenamn är Kimberly och mitt mest använda nickname är Shorty, vilket mina underbara 155cm är skyldiga till =D.

Well little miss Shorty är en 20 årig tjej som har många bollar i luften, vilket ni lär märka i denna blogg. Kommer att ta upp allt mellan himmel och jord i mitt liv, händelser som tankar och framförallt musik då jag är lite av en musikfreak.

Här är en låt som jag absolut älskar, eftersom den är lugnande och man får en ny uppfatting för varje gång man lyssnar på den. Alla kan tolka den precis som man själv vill, en unik låt som är en tankeställare. Enjoy!






It's the wrong kind of place,It's the wrong time, It's a small crime And I've got no excuse

Comments


Comment here: