Kimchi's point of view

Back in Skåne

Category:





05:00
ringde alarmet imorse och en fortfarande sovande Shorty steg ur sängen
 för att göra sig klar inför resan hem. Sjukt att jag ens lyckades stiga ur sängen efter ca 2 timmars sömn.
06:13 gick tåget från Jönköping och jag skulle efter ett byta vara framme i Malmö 10:13.
Men nej, självklart ska sista tåget strula till allting och vara försenat med ca 1 timme.
Men väl framme i Malmö möttes min käre bror upp sin zombie syster som halkade omkring i stan efter honom.
Finns sjukt mycket snö här i stan och det är slask och grå/brunt. Ush nä inte fint med snö i city.  




Efter lite knäckebröds käk (Johans favvo mat) blev det dags för shoppingrundan, då han skulle köpa julklappar och vinterskor till sig själv. Vi hamnade lyckligtviss på ENTRÈ där min favorit affär New Yorker finns, som nu mera också är Johans nya favo affär :D..Blev en mysig shopping runda och måste säga att brorsan är en av de mest avslappnade killarna att shoppa med. En kille som inte har något emot att gå i affärer. Kors i taket liksom, men det som gjorde mig ännu mer lycklig är att han frivilligt ställer upp för en makeover av Shorty :D GREAT

När vi hade gått genom hela Entré och Johan börjat få in mig på spåret att köpa en Iphone vandrade vi tillbaks hem, där jag typ var super jobbig då tröttheten tog över och jag skratta åt allt o gnällde ännu mera. Hade svårt att bestämma vad jag ville äta o sedan ville jag inte gå ut i kylan igen ( trots att det är MKT varmare här än i Jkpg). Hade lata Shorty kommit fram? Yes sir!  Som ni kanske förstår fick jag inte komma hem ikväll pga av smittorisken av kräksjukan, förhoppningsviss får jag komma hem imorn. Så nu sitter jag tsm med Fredrik o hans och Johans lght och väntar på att Johan ska träna klart så att vi kan käka och se på film.

- I can still feel you in my heart

Comments


Comment here: