Kimchi's point of view

Dammiddagen

Category:


Gårkvällen var en av de bästa sittningar jag har varit på.
 Dammiddagen var en stor succé med mycket underhållning. Killarna gjorde med andra ord ett helt fantastiskt jobb. Sittningssalen var helt underbar och elegant. Våra toastmasters var roliga, spexen var underhållande och oväntade, Magnus artisten var bra men pojkbandet med infoit låten till oss damer var bäst haha. Kåren fick även en mycket högre standard då det var så många vackra damer närvarande i sina bästa outfits!..
Yeah last night was a really good night and here's some pics..


Clara,Jag och Katta


Ninna,Tove,Terror och Jonna


Vackra tjejer


Mera vackra tjejer


Jag och Katta


Killarna showar till new york new york



 
Våra underbara toastmasters




Du gamla du fria...


Populära Miss Z


Tjejerna som fick gå catwalk för Miss Z


Vi blev även serverade god mat, LYX!

 
Frasse serverade också oss


Magnus Weideskog sjöng för oss


Clara och Julia


De opererade damerna Ninna och Jonna



Killarna får medaljer från tjejerna


Jag och Katta


Ellen & Shara


The boy band


En av artisterna har direkt kontakt med ett fan haha


Bandet fick en stor publik




Söta Popeye


Clara och Adam


Adam och Jag


Jag och Hiba


Jag,Alex


Hiba,Alex

- Live with no excuses and love with no regrets

Comments


Comment here: