Kimchi's point of view

It's December

Category:

Helt sjukt då var det redan december och tiden bara fortsätter att rinna iväg. Men man får iallafall mycket gjort även om man gärna skulle vilja ha fler timmar på dygnet. Som ni säkert har märkt har min kära blogg fått ta smällen av att jag har haft så mycket för mig den senaste tiden, inte för att det kommer förändras de närmaste veckorna men aja haha, ska försöka hinna med o skriva kort inlägg, och ska uppdatera er om vad som har hänt sen sist för har varit MYCKET roligt!. Men det får bli en annan dag, troligtviss på torsdag då jag ska på Dammiddag imorgon.







Vilket fall som helst så har min dag 1/12 varit en kort dag.
Har påbörjat den nya kursen Communication Perspectiv, där vi även har internationella studenter med. Är rätt intressant men krävande kurs. Så idag hade vi vår första workshop som gick helt okej. Sedan fick jag komma tillbaks till praktiken även om jag slutade i fredags, saknar det redan. Har verkligen saknat att få jobba, märker mer och mer att jag inte är något läshuvud även om studierna kommer högst upp på listan!.. Vilket fall som helst så var det trevlig att få vara tbx den lilla stunden för att presentera mitt integrationsarbete och ta farväl av IA styrelsen. Min söta lilla chef Elin gav även mig en liten avslutningspresent, ett presentkort i studentservice :D wiihoo ska lätt köpa en tröja för det! Annars var det lite trist att lilla Elin var nere idag då hennes kära mormor gick bort igår, beklagar än en gång, hoppas att man får se ditt glada jag snart igen.




Söta Frida

Efter att jag hade fixat allt jag skulle i skolan blev det dags för A6 med Frida. Blev en hel del shopping då jag skulle hitta en outfit för imorgon men även en sjuukt god middag på taco buffén som gjorde så att Frida inte kunde röra sig. Haha, var riktigt kul att få umgås med en av mina favo tjejer, kommer bli tufft o ha henne i Kanada snart :(... Men men får ta vara på tiden, så blev mkt girltalk o bjöd även Frida på lite skratta då hon fick se hur bakvänt jag gör allt och hur förvirrad jag kan vara. (ex: drog ICA kortet på HM och HM kortet på ICA maxi två gånger..haha att jag inte lär mig) Men shoppingturen avslutades med att storhandla på Ica Maxi där båda jag och Frida var lite lost när det kom till att hitta bak grejer, men hittade det tillsist och nu har jag det mest till min tårta som kära Puppan ska hjälpa mig med :D


Kvällen avslutades med ett besök från Katta som skulle lämna lite mer grejer då hon  från o med imorgon blir min inneboende i ett par veckor, ska bli mysigt det. Men nu måste jag hoppa i säng. Natti 


- Don't talk to me like i'm stupid , I may be dumb but i'm not stupid


 

Comments


Comment here: