Kimchi's point of view

J*vla piss Facebook

Category:



Alltså nu får jag nog. Trodde inte jag skulle få någon anledning att få ett utbrott idag. Men ack så fel man kan ha.. Nu har jag fått nooog av pisss Facebook, sidan har hållt på o cp:a sig hela veckan och idag har ingenting funkat på sidan. VARFÖR undrar jag? Nu när jag är så pass beroende av FB som jag är funkar det inte att sidan inte alls funkar GAAAAAH!..mm så fick jag ur mig det med.. Får lugna ner mig nu när sambon är på väg hem så får väl fixa lite käk.. 

Comments

  • Katta säger:

    Vi kan nog aldrig få nog av varandra..Vi är bäst helt enkelt haha..



    Känns som att vi ha blivit ett sånt där putt-i-nutt-par som ska kommenterar varandras inlägg o allt trots att man bor tillsammans...Fast jag tror faktiskt att detta är ett bra sätt för oss att hålla våra bloggar i liv, genom att kommentera varandras hehe.

    2009-12-18 | 18:34:04
    Bloggadress: http://kattatran.blogg.se/
  • Katta säger:

    Ja som sagt, allt för att undvika plugga..Gå och se din Avatar nu!!!

    2009-12-18 | 20:30:30
    Bloggadress: http://kattatran.blogg.se/

Comment here: