Kimchi's point of view

Shorty is like a melody stuck in my head like Nanana...

Category:

Hade som tidigare nämnts mkt bra musik på festen. Iallafall om man har samma smak som mig då, dancehall, reaggeton, rnb etc riktigt dans musik. Under kvällen hade jag ett par låtar som var mina favorit låtar och dessa tänkte jag dela med mig. Konstigt nog blev det Sugarbabes & Sean Kingston som blev favorit artisterna, vilket de fortfarande är för tillfället.
Men men enjoy.



Sugarbabes ft Sean Kingston – miss everything

Sugababes – Get sexy (bitrocka club remix)

Lady Gaga – poker face

Lady Gaga - Bad romance


Paradiso Girls – Patron Tequila

Pitbull ft Francicsco, Big ali, kat deluna – Hotel  room

Pitbull – Calle ocho

Shakira ft Kid Cudi – did it again

Matt dailey remix – On the beach

Million styles – superstar 

Iyaz - Replay



 







-
Don't bother just to be better than
 your contemporaries or predecessors.
Try to be better than yourself.

Comments

  • Katta säger:

    Är det här du håller på med om kvällarna??!!! haha

    2009-12-18 | 15:21:10
    Bloggadress: http://kattatran.blogg.se/

Comment here: