Kimchi's point of view

SNÖ,KYLA,IS = NOT FUUUN

Category:




Som ni kanske förstår gillar jag inte den här årstiden. Är bara eländigt, det får en bara att inte vilja gå ut. Man bara halkar o blir snuvig o allt. Nä ush snö o kyla ska bara finnas på vykort eller när man myser inomhus framför en brasa. Usch Usch Usch..men nu har jag varit ute en sväng, tänkte gå till Goodbye fikan IA har men förkylningen tog över krafterna så fick  kila hem istället.



Så nu har man pluggat lite, bokat biljetten hem till Skåne och bokat biobiljetten till AVATAR ikväll :D. Wihho äntligen har jag hittat ett gäng som är lika lyckliga över att se den o det blir med 59:an gänget så 21.00 är jag fastspikat på SF. Helt greeat men tills dess måste jag hitta orken att laga mat eller överhuvudtaget hitta energi.
Kroppen behöver verkligen semester och värme så längtar till Sydafrika 2010 med Clara. Lär blir en sjuk upplevelse på kusten. Me loove, plånboken gör inte det lika mkt men det löser alltid sig :P..


Port Elizabeth, Syd Afrika

-

What lies behind us and what lies before us
 are tiny matters compared to
 what lies within us.

Comments

  • Katta säger:

    Jag måste vara en riktigt bra drivkraft som har fått dig att börja blogga igen :)..Om du fortsätter i detta tempo med många inlägg per dag så ligger du snart i samma nivå som BlondiBella & CO.



    Och jaa det är detta jag gör när jag pluggar!!!!



    Och jag ser att du äntligen har hittat kompisar som vill gå o se Avatar med dig haha.

    2009-12-18 | 17:22:01
    Bloggadress: http://kattatran.blogg.se/

Comment here: