Kimchi's point of view

What a twist

Category:







Min att göra lista är nu avklarad och jag såg fram emot myskvällen hos bagge. Men nix där blev det en twist. Busungen ska ha riktigt myskväll med sin dam haha..besviken? Jupp. Men förstår honom så vi får ses nästa år. Så nu blev myskvällen ändrad till att vara hos mig, vilket säkert kommer att vara lika mysigt fast utan Braggebus så inte likadant. Fast nu blir det fin fin besök från Clara också får vi bara vänta på att Katta blir klar i skolan med uppsatsen så kan kvällen börja. Längtar till Blood Diamond även om den når min känsliga sida :P...

Twist nr 2 för kvällen, var att man fick ett samtal från kära mamma som berättar att hon inte vill att jag kommer hem imorgon. Va nu inte dömande utan jag får inte lov att komma hem för att de har någon form av kräksjuka hemma och mammsen vill inte att jag också ska bli sjuk. Så nu blev det lite surt eftersom jag inte kan boka om min biljett men istället blir det en dag med brossan och lite shopping i Malmö. Låter inte så fel det, sen får jag väl se vart man får lov o vara på kvällen. Jag som ville hem :(...


Comments


Comment here: