Kimchi's point of view

Lovin it in Rochester

Category:



( sorry if it's hard to read but don't have the swedish keyboard)

Yeeah, har nu varit i USA i lite over en vecka och jag har det jatte skont har borta. Har haft fullt upp och darfor ej uppdatterat bloggen. Men nu nar jag hade lite tid over tankte jag bara skriva lite kort. Jag o syrran har det super bra med min gudfar och hans familj. Vi har gjort lite allt mojligt fran o va pa afrikanska fester till o shoppa ( kopte 4 par skor igar under 1timme haha) shoppoholic varrning kanske. Men  det bjuder jag pa. Till helgen ska vi till Niagra fallen o sen senare till New York o lite annat. Hoppas ni alla har det bra hemma i Sverige och hoppas Andy far ett toppen brollop, forvantar mig o se manga bilder sen.


- Sometimes Goodbye is a second chance

Comments


Comment here: