Kimchi's point of view

Good girl

Category:



Här om dagen läste jag att skåne var sämst på att panta i Sverige, vilket jag tyckte var konstigt då jag alltid pantar. Men nu ville jag då höja statestiken lite mera så, idag  fyllde jag den stora bilen med en massa pantflaskor och kört iväg o panta dessa. Fick en hel del snea ögon när man kom gång på gång med nya sopsäckar, hade minst 10 st.  Tyckte dessa människor var trångsynta människor då jag nu var en duktig flicka o retunerade flaskor och hjälpte våran underbara miljö haha :P Okej, det blev också ett underbart resultat som kommer göra resan mkt roligare.  jag fick ca 1600 kr för det lätta jobbet haha wiihoo. så hade väl två mål men har ändå varit en good girl o "miljökämpte"idag eller nått hahaha..



- You know that It's true when you hear me say It's over, It's through

Comments


Comment here: