Kimchi's point of view

So proud

Category:

She's like a star, you'r gonna go far baby


Jag är sååå himmla stolt över min älsling Bongeline som har tagit studenten. För er som inte känner henne så är detta något riktigt stort. Vilket fall som helst så tog hon studenten den 5 Juni 2009, tyvärr kunde jag inte va där. Det gör ont i mig att jag inte har haft möjligheten till o fira det med dig gumman, hoppas att jag kan gör upp för det sen. Men är såå glad över hur långt du har kommit och lycklig över att jag har haft turen o fått lära känna dig.

Min älskling Bongie är en väldigt viktig person för mig då hon typ är som en syster för mig. Som många ofta påpekar är vi väldigt olika och folk har svårt o förstå hur vi kan stå ut med varandra. Ja du det undrar vi också ibland, men vi är också väldigt lika och har sjukt kul ihop samt tar våra brister med en klack spark. Denna tjej må va väldigt blond men heelt underbar då hon är smartare än vad man tror, god hjärtad, en person som sprider glädje och älskar livet till fullo. Det finns otroligt mycket jag skulle kunna skriva om henne men det jag vill ha sagt är att hon är one of a kind och kommer alltid stå mig nära no matter what.

Ett citat från dig som jag aldrig kommer kunna glömma och som ger mig skratt anfall är den dagen du sa : - För dig skulle jag kunna bli våldtäcks man ! Haha det är en lång historia bakom detta men hon menar att hon alltid finns där och gör allt  för mig oavstt vad.  Love you for that Honey!

Ja just det här är förresten en skön låt där Bongie är med i videon. Du o Mike gör ett mkt bra jobb...men ser att du va lite blyg på inspelningen hahaha :P

- Keep up the good work honey, hope to see you soon ♥

Comments


Comment here: