Kimchi's point of view

Saknad

Category:

Ikväll tog jag mig själv på bar gärning då jag kom på att jag satt och log brett framför datorn då jag kom över bilder från det senaste året. Det var då det bara slog mig att jag har haft ett fantastiskt år med många underbara upplevelser. Då man flyttade förra året var man lite små nervös över o lämna allt och alla i Skåne och möta "världen" helt ensam samtidigt som man hade stora förhoppningar. Och dessa förhoppningar har minskt sagt blivit bättre än jag kunnat tro. En stor anledning till detta är alla nya vänner man har fått i Jönköping som har förgyllt ens vardag. Finns såå många minnen tack vare er och nu märker jag hur mycket jag uppskattar er och därför saknar alla framförallt mina favo tjejer Irma och Clara och grabbarna som står mig närmast.



Irma, min tokiga kära vän har jag haft mycket kul ihop samt delat mycket drama med. Vi har fakiskt lyckats göra en hel del från o spöa killarna i Tecken, ha galna girls night out till lugna hemmakvällar. Ja när jag tänker tillbaks kan jag inte sluta o skratta åt allt vi har varit med om som till exempel då jag fick köra hem till dig på natten då Företagskuppen var eller då du gjorde testerna på alla och du fick en galen häst. Haha.. Ja trots att vi egenligen är rätt olika så lyckas vi komma bra överens och va mer lika än vi tror. Vi är båda riktigt dåliga på att inte omringas av problem men nästa år ska ju detta förändras och inom 2 år ska vi inte behöva isolera oss helt från omvärlden för att klara av allt right? Ja vi har fortfarande mycket o lära oss. Men det jag ville ha sagt är att jag saknar min Irri Virri och våra Disturbia moves så ska bli kul o ses i slutet av sommaren.




Clara, är nog den gladaste pesonen jag vet. Har nog aldrig gått en dag då hon inte ler och ni som känner henne vet om att hon är en så sööt person så att det inte är sant. Du och jag har också varit med o en massa galenheter och vi är nog numera mästare på att busa haha. Vi har också varit med om en massa drama men det slutar alltid med ett gott skratt och älskar att du är en sån livsnjutare som tar saker med en klackspark och alltid bjuder på dig själv. Utan dig vet jag inte hur saker hade blivit och för att citera ett sms du skrev till mig för ett par dagar sen : - Hur ska jag klara sommaren uan dig Kim? Ja du, Hur ska JAG kunna klara mig, saknar ju dig ! Bruka ju inte bli så bra när vi inte är ute tsm hahaha men vi ska nog klara det och får ta igen det i Augusti då du har kommit tillbaks från Grekland och jag från USA.



Sist men inte minst har vi mina grabbar, Dessa killar är one of a kind då ni alltd ställer upp och lyckas stå ut med mig, vilket inte är lätt ( fråga  bara francis). Jag har haft den turen o få lära känna er och komma er nära. Ibbe, dig kommer jag sakna som sambo och våra pratstunder samt delade musiksmak. Francis, ja du är nog den person som jag mest tjafsar med och har en syskonrelation med. Då vi flyger ihop mkt så har vi faktiskt väldigt kul och går ju sällan många dagar utan att vi ses. Martin, du är en mycket unik kille som man helt klart kan lita på i vått och tort. Du är en av de få människorna  som har den egenskapen att kunna bli omtyckt av alla, svårt o förklara men helt klart en toppen kille.

 

- Saknar er alla, mina små guldkorn !

Comments


Comment here: