Kimchi's point of view

God morgon

Category:

En nyvaken helt seg Shorty sitter här o försöker komma igång. Ja jag vet att klockan är tre och att man inte borde känna sig så trött. Men när man har haft en sjuk sömnbrist denna veckan och sen kommer hem från Skåne 5 på morgonen och somnar vid 6-7 så är det nog inte så konstigt att man mår som man mår. Men nu ska jag inte bara klaga. För det var helt klart värt det.

Blev en kort vistelse i Skåne, men jag o Mohamed tyckte som sagt att det var värt det. Blev en mkt lång resa med två mkt trötta människor. Men fick uppleva ett fantastiskt bröllop med den vackraste bruden jag har sett på länge och göra en systers kväll. New Moon var jämfört med boken helt okej, boken är hundra gånger bättre. Fast detta kommer inte stoppa mig från att se filmen igen och vänta på nästa film. Ett måste ju. Men det viktigaste var att syrran älskade den!..

Nu hinner jag inte skriva mer för måste ta mig i kragen o dra mig till duschen för o sen dra till nya BC-lyan där förfesten är och sedan är det Sexfest på Kåååren. Kan ju inte bli en bättre kväll, så se upp för BC!!


A old goodie...just let yourself go



Comments


Comment here: