Kimchi's point of view

lite update

Category:


Har inte bloggat på ett tag, har haft så mkt tankar som har snurrat i huvudet som jag inte har kunnat ta itu med o då försvann bloggen från mitt schema. Vilket fall som helst så blir det lite inlägg nu. Minns inte allt jag har haft för mig sen sist, känns som att huvudet är uppe bland gråa moln som vägrar lätta.

Men förra helgen var jag hemma i Skåne, var en trevlig helg. Umgicks med kära familjen och nya tillskottet Gabriel som jag kallar för troll. En söt liten unge det. Var även på besök i Landskrona en runda, snacka om att få en känsla av o öppna dörren till ett gamalt liv som inte har förändrats. Lite strange, men hade en mkt trevlig kväll. Vidare var man på läkarbesök och sedan hälsade man på sin kära moster som kämpar för o bli frisk! Är en mkt glad person för o ha gott igenom så mkt! Så tummen upp för det.

I veckan har man varit på praktiken, fått en namnskylt o allt! Så jag tackar o bugar för vänligheten på Studenkåren! Har även vaccinerat mig denna veckan. Haft intervjuer inför allmötet med valberedningen, Bjudits på suuper good middag av Francis och Mohamed.

Gått på spontan bio med Shara och Haukka, såg på 2012, var en helt ok film men sjukt bra effekter så måste ses på bio eller projektor med super ljudanläggning. Jag o Shara kom även på att vi gillade ryssar under filmen och att vi har sjuk humor!

BC skulle även ha Cirkussittning igår men den har vi skjutit upp så den kommer bli kanon i januari!, Bjöds istället på Caps o Beerpong, vilket även det var lyckat och mkt roligt. Var ett glatt BC gäng som jobba/mingla och sedan hade en suuper kul kväll.



- Känslor är inget som klär mig.

Comments


Comment here: