Kimchi's point of view

Breezy is back

Category:




Jupp då var det dax för nästa artists comeback och Chris Brown har nu släppt låten I can Transform ya med Lil Wayne från kommande album. Personligen gillar jag texten i låten skarpt men beaten  lär ta tid o gilla, men resten av  breezys Graffiti är mkt bra. Kan ju inte förneka att jag gillar breezys låtar trots allt som har hänt men alla förtjänar en andra chans och vi vet inte hela historien så därför väljer jag alltid att gilla artisters musik och inte själva personen. För lilla jag kan ej leva utan musik. Men vilket fall som helst så bjuder jag nu på en av hans låtar som heter crawl och är en lugn låt, en med en bra känsla, fast än jag egentligen gillar Changed man mkt bättre haha. Också även låten I can Transform you.






- Where do we go from here with all this fear in our eyes

Comments


Comment here: