Kimchi's point of view

Isn't it Obvious

Category:





I
dag har varit en seg dag, har åter igen inte kunnat sova då de renoverar våra balkonger och visst ska hålla på i en måndag. Jippi ingen sömn eller tillgång till balkongen, det gillar vi ju haha. Blev inte precis lättare o komma ur sängen då det typ var storm imorse. Men allt blev mkt ljusare då jag hade hämtat  min nya älskling Emilia. Är numera hundvakt till en söt fransk bulldog. Så idag har vi varit ute i parken och lekt o sedan myst i soffan medans jag har försökt få saker gjort. Men nu ska jag strax gå o lämna Emilia o sedan packa inför Borås resan då det är Rabalder i helgen. Wiiihoo så imorn drar jag, puppan, Haukka, Scott o Hönan o visar att BC är äger !!


Vacker balkong va? Var man inte höjdrädd innan så lär man bli det nu

-Don't give up, it's just a bump in the road

Comments


Comment here: