Kimchi's point of view

Just another day in the life

Category:




Var på andra dagen på praktiken och har nu blivit informerad om vad jag kommer göra och det är rätt mkt det, så kommer bli en spännande utmaning. Blev klar med min första uppgift idag, har fixat Österrike evenemanget på torsdag och satt upp planscher på det och imorgon ska man fixa informations väggen samt börja på projektet och verksamhets planen. Och förhoppningsvis fungerar datorn på kontoret med imorn så att man får mer gjort.
 
Känner nu att det har varit en stressig dag idag, kan bero på sömnbristen och allt byggande här hemma som jag är extra kinkig idag. Men har annars haft en rätt bra dag. Vid lunch fikade jag med Francis och Anna - Kristina, pratade med Johan som kanske kan fixa spiik biljetter. Efter praktiken blev det mathandling och optikern. Har nu beställt 2 sjuukt snygga glasögon som jag får nästa vecka..lääängtar :D. Och är överlycklig då det inte blev så dyrt, 3600 för allt inkl allt. Bra kapp måste jag säga. För o avsluta kvällen blev det fika med Mohammed och Francis på Sandy's och nu är jag hemma o fixar med lite saker så att jag kan gå o lägga mig. För imorgon lär bli en mkt lång dag med praktik, möten, sittning, kåren.

Ps. kul att se att det är så många som kommer på Vegas Partyt :D

Comments


Comment here: