Kimchi's point of view

My love..

Category:




Emilia my new love.

 De som känner mig är kanske lite förvånade över att min nya kärlek är lilla Emilia.
Om jag ska försöka förklara för er andra så när jag kallar någon/något älskling/baby/min kärlek så brukar det inte handla om någon människa utan snarare saker oftast elektroniska saker som mobiler o datorer haha. Strange? Naah just Me.
 Vilket fall som helst så har jag haft Emilia hela veckan om dagarna och varit mycket ute o gått med henne och på våra rundor har vi stött på roliga saker. Allt från skyltar, till nya parker jag inte visste fanns och ungdomar som åker släde utan snö Haha. När vi inte har varit ute har vi myst hemma o lekt med den rosa bollen jag köpte till henne. Enligt hennes husse så har hon också blivit rätt fäst vid mig då hon inte vill gå till honom när jag ska lämna henne och drar honom alltid mot min bostad när de är ute och går. Haha lilla sötisen men imorn ses vi igen.


Älsklingen leker med nya leksaken


En skylt vi hitta på en av våra promenader



- Keep going til you run out of road

Comments


Comment here: