Kimchi's point of view

Oh what a wonderful day

Category:


Ja gårdagen var en underbar dag. Började med att man äntligen fick sova ut, sov ända tills halv två sedan åkte man till A6 för o göra Albin och Tove sällskap. Blev en heldagars på A6 som var mycket rolig och måste säga att Albin nog är den bästa killen att shoppa med, han vet precis hur man ska hantera shoppande tjejer, så bra jobbat Tove med att ha tränat upp honom. Och jag och Tove var sjukt effektiva och vet precis vad vi vill ha. Så med andra ord blev det mkt shoppat men jag är otroligt nöjd med mina inhandlingar, blev 2 par skor, 2 kjolar och ett par baggy jeans.

Efter shoppingen blev det förfest hos Albin & Tove där även Frasse var med, för, blev tillfixning för oss tjejer och resultatet blev rätt bra. Jag är fortfarande mkt nöjd med mina små lockar så blir nog mer lockigt hår i framtiden. Vidare blev det dags för Kenneths och Anders födelsedagsfest som var mkt lyckad och hade väldigt mycket roligt folk där.  Och sedan drog vi till APT som var otroligt livat med en mix av folk, efter stängning skulle vi till Kenneths efterfest. Men på vägen dit crashade jag och Haukka en salsa fest på Kulturhuset, haha var mycket roligt då folk undra vem i hela friden vi var som kom in o tog för oss på dansgolvet. Efter detta kom till efterfesten men då får Haukka för sig att vi måste gå till Basta Bageriet ( Hans sätt o säga Pasta Bageriet), så då tvingades jag gå hela vägen dit i mina klackar som redan dödade mig och hela vägen tillbaks till festen för o sedan gå samma väg tillbaks hem.

Lite bilder ifrån igår


Jag och Tove


De glada sambosarna


Oskyldige Frasse


Goa tjejer


Ellen o Kenneth


Mattias & Jag

Grabbarna


Jag och Raule


Ellen


Emma & Shara


Oh yes, she will spice up your life ;)


Söte Haukka med Ninna & Jonna


-Now it’s the time to do the things we’ve always wanted to do

Comments


Comment here: