Kimchi's point of view

The last couple of days

Category:

Har varit riktigt dålig med o uppdatera om vad som händer i livet. Så nu blir det en kort sammanfattning av de senaste dagarna.

I onsdags var det första jobbkvällen med nya BC ,då det var Rnb o HipHop kväll på Kåren.
Så Shorty var ju lite bitter över detta. Men piggades upp av godiset vi hade köpt o Kex chokladen som äntligen fanns på Kåren igen. Det var en bra första jobbkväll men inte allt för mkt stress även om det var en del strul i garderoben där jag är lilla bossen haha. Var inte så mkt konstigheter som hände och vi kom hem väldigt snabbt för o vara en jobbkväll. Så bra jobbat BC.

Torsdagen
var det inte något speciellt som hände hade Emilia o var lite små sjuk.




Albin och Badh moppar golvet på tacon

Fredagen hade jag också Emilia men var lite piggare också var det jobb på tacon där jag faktiskt hade väldigt roligt med grabbarna. Fick lära mig hur man räknade av en kär pedagog som också gillade att hänga mig upp o ned. Fick även se två pojkar som moppade upp vatten från ismaskinen, lite massage i disken, lite ficklamps lek med en teknolog som försökte hitta mig i mörkret. Han hade svårt o hitta lilla mörka mig hahaha. Förutom det var det trevliga gäster som kom på buffén. Senare på kvällen blev det utgång med Albin och Fredric på O'Learys och det var mkt roligt.

Lördagen försökte man plugga men jag har tyvärr ingen fokus när det kommer till skolarbete så blev inte mkt gjort. Men senare på kvällen kom Claris med mat från Café Paus också hade vi lite chill girl talk kväll, sedan bar det av till våningen på 59:an där kära Popeye, Putte, The Dude o Alex numera bor. Sjukt fin lägenhet har dom eller förlåt våning. Där var det väldigt mkt folk som såg på fotbollen, slutade tyvärr inte så bra men blev utgång för de som ville festa o filmkväll för resterande. Jag o Kitty skulle egentligen också festa men efter mkt strul blev det tjejkväll hos henne med kladdkaka till lilla Schnappi kom hem i ett väldigt onyktert tillstånd.
Och idag söndag har det inte hänt så mkt, har haft en lugn hemma kväll.

- We've all had a Hell of a Life

Comments


Comment here: