Kimchi's point of view

The winter is on it's way

Category:




Ush ja då har man precis kommit hem från skolan, alltid lika kul att vara i skolan en hel dag så är skönt att landa i soffan. Fast borde egentligen inte vara så negativ då dagen faktiskt har varit bra och jag har fått en hel del gjort med arbetet idag. Kom ju på att jag i princip bör ha största delen av arbetet klart till på fredag då jag inte kommer vara hemma i helgen och har handledning tidigt på måndagen, så lite mer stress fick man.

Om jag nu bortser från arbetet så har jag haft det trevligt idag trots det sjukt kalla vädret. Var ute med Emilia och idag fick hon ha sin regnkappa på sig, urgullig var hon. Var även på Hälsans Dag som verkar ha varit en succé, fanns allt möjligt från kampsport till hårklippning där. Rätt coolt o helt plötsligt se en riktigt frisörsalong på skolan, så bra jobbat Blomman o resten som fixade dagen. Resten av dagen har jag i princip spenderat med lille Francis. Som ni såg i tidigare inlägget från idag så pluggade även lille Emo med oss men sedan bytes han ut mot Ibbe och då blev det middag på Claras och sedan plugg i datasalen. Och nu ska jag fixa lite Cappucino så att jag kan plugga vidare.



Comments


Comment here: