Kimchi's point of view

Torsdagen den 22/10

Category:


Gårdagen var en bra dag. Började med att man äntligen kunde skicka in projekt ansökan, sedan lite BC samtal, promenad med Emilia, chill hemma, Infomöte och utgång. Infomötet var riktigt intressant, första gången jag var på det och kul o se alla utskott ihop och höra vad som händer och planeras.

Haha
innan mötet hade jag sagt till Albin att jag nu skulle tagga ned o inte ha så många projekt men när vi kom ifrån mötet så hade jag mycket på schemat igen. Så nu börjar jobbet med valberedelsen med intervjuar och så för kommande Allmöte, sedan ska jag se om min kära klass vill vara med i Kårsordet, planera lite fler saker för BC och tillsammans med U2 undersöka för ett blivande utskott för IA.

Är sjukt taggad för alla små projekt och ska bli kul o se hur jag ska lyckas hinna med allt och praktiken och projektet jag ska göra där haha. Men men jag är en person som vet hur man ska handskas med många bollar så det kommer gå suvve!

Men efter det mötet blev jag ännu gladare och taggad, älskar ju o jobba o ha projekt så tyckte det var passande med en utgång. Så drog till Francis förfest som var mycket trevligt med en blandning av människor, var roligt att verkligen få umgås med nytt folk framförallt utbytesstudenterna, var mkt trevligt folk som har sjukt bra koll på vad stil är! så tack grabbar ! Mohammed är nog inte så himla glad över att jag fyllde honom igår men va roligt och han lyckades till och med på något sjukt sätt knäcka sin vikbara telefon ?! Kvällen avslutades iallafall med utgång på Club Qaj som hade en hyllning till legenden MJ.

Här är lite bilder från kvällen.












- You're the boss of your own life so you can't blame anybody for your choices

Comments


Comment here: