Kimchi's point of view

What a crazy day

Category:





Har varit en dag med mkt fart och för lite tid med att få allt gjort, så har varit mkt stress och det märks även då jag inte alls har varit inne på FB,blogg,MSN eller annat privat. Därför blir det ett kort inlägg om dagen.

Har nu ordentligt kommit in på praktiken, har varit på möten, ringt ambassader och fixat för imorgon som är kultur dagen, Österrike denna veckan. Idag hann jag tyvärr inte med så mkt fika, men lunch blev det med Sheribane, Anna-kristina, Aron och Francis och har inte ätit en så god lunch på ett bra tag.MUMS:D..

Vidare var man på praktiken till halv fem så då blev det en snabb sväng hem om för o byta om sedan dra till Haukka för o fixas till en riktig zombie då vi alla skulle vara detta till Halloween sittningen. (Kommer komma upp en massa bilder från kvällen imorn) Lilla Claris va den lilla udda då hon var svampbob, men hon var ur gullig och vann priset för mest originell outfit!!. Sittningen var väldigt bra, med sjukt bra dekoration och god mat. 

Resten av kvällen bestod av en mellanfest hos blomman sedan Bea och tillsist utgång på Kåren där det var mkt folk. Men fick äntligen se Loungen och den är heelt fantastisk enligt mig, så bra jobbat kroon ! Blev en tidig kväll för mig då jag ska upp tidigt till praktiken imorn. Så nu ska jag krypa ner i sängen o komma på ett sätt o sminka över fake blodet som inte vill gå bort från mitt ansikte, kan ju inte gå till praktiken med blod i hela ansiktet haha

- Crazy is the new black

Comments


Comment here: