Kimchi's point of view

Woop woop

Category:




Ja då var denna dagen nästan slut och nu efter lite städning ( betonar lite) och mycket slapp laddar jag inför första dagen på praktiken imorn, ska bli spännande! Men jag är mest laddad över min kommande födelsedags fest som nu kommer bli av då älskade Stina har bokat Eniro huset åt mig, Wiihoo ! Så nu har man fixat eventet på FB och ska nu börja planera allt för den stora kvällen den 11 December. Kommer bli såå roligt och hoppas på att få hjälp från BC med fixande för ingen annan kan göra det bättre! :D..Dagarna blir bara bättre o bättre. Så ni som inte har FB och skulle vilja komma till festen kan bara höra av er till mig så får ni mer info, för alla jag känner är välkomna oavsett vart i Sverige ni bor :P.

-
I don’t like myself, you know.
I love myself, of course.
I’m devoted to myself till my dying day.
 But I don’t like myself

Comments


Comment here: