Kimchi's point of view

A Sunny Sunday

Category:

Då har ännu en  bra dag gått förbi dock lite för fort enligt mig. Jag åkte som sagt in till Malmö med familjen och gjorde syrrans dag då hon äntligen har fått köpa sin laptop, blev rena julafton för henne haha. Efter att ha varit på Siba drog vi vidare till Èntre där jag fick gå till favorit affären New Yorker, självklart köpte man lite saker där. Sedan blev det en mysig middag där, åt en riktigt god italiensk pizza mums och sist men inte minst gick jag o syrran på bio. Vi såg filmen  Prinsessa, var faktiskt sjukt bra vilket jag verkligen inte räkna med då svenska filmer inte brukar vara så bra. Men den är verkligen värd o se, en mycket rolig film enligt mig. Men nu är det tid för sängen, blir en tidig morgon imorn då man ska till läkaren o sen hem till Jkpg. Hoppas att det inte blir samma drömmar som inatt, är det förresten någon som kan tyda drömmar så får ni gärna höra av er till mig..



     - By now you should know that I ain't playin around

Comments


Comment here: