Kimchi's point of view

Just Another Monday

Category:

Då har ännu en dag gått förbi, sjukt vad tiden bara rinner iväg. Men har varit en bra dag med fint väder. Har inte gjort så mycket förutom varit på möte hela eftermiddagen. Var kul o se att new crew är sjukt taggade och har otroligt mycket att bidra med. Ser fram emot utsupet de planerar kommer va sjukt roligt även tröjorna o vår älskade Smurfan. Kommer nog bli ett toppen BC 2009! Har inte mycket mer o säga om det utan o avslöja för mycket. Kommer att  komma upp mycket uppdateringar efterhand som sakerna sker.

En annan rolig grej som hände idag att jag blev uppringd av Svt som håller på o spela in en ny svensk serie, minns tyvärr inte namnet men får mer info imorn. Vilket fall som helst så vill de att jag ska vara en av statisterna i en scen som kommer spelas in i Gbg på torsdag. Låter riktigt roligt så jag o Clara åker antagligen in dit o medans jag jobbar ska hon shoppa, kommer nog hitta mycket fint sedan hoppas jag att jag även hinner hälsa på TT, hade varit kul o se hur han har det.  Men nu ska jag titta klart på True Blood innan det är tid för sängen.

                                                                         Dagens outfit




- Hur kan du som är så liten ha en så stor Tv?
Pop-eye's underbara kommentar till mig

Comments


Comment here: