Kimchi's point of view

So much to do, so little time

Category:

Mm, då har en ny vecka börjat och lilla jag är rätt stressad då jag har mycket o göra närmaste veckorna på så kort tid. Men fixar sig alltid så bara till o vara positiv, men kommer därför inte heller ha så mycket tid till att blogga lika mycket. Veckan har vilket fall som helst börjat med mycket skola, varit på LFA workshop två dagar i rad från 8.30 till ca 16.00. Varit intressant men utmattande och projekt ansökan lär inte bli lätt då den visst ska vara mellan 10- 15 sidor. Jippii...eller nått..

Gårdagen var rätt så lång, då det var BC möte efter LFA workshopen och sedan träning. Var sjukt skönt o träna, känns då idag att jag kanske träna för mkt. Skulle träna lugnt 1 timme men blev snarare lite över 2 timmar med hårt gympass samt boxning! But it was sooo fuun ! Strange  that I think so, huh? Not at all..

Idag blev det workshop o direkt efter det Kåren för förberedning av morgondagens sittning, bidrog inte värst mkt då jag var hur sliten som helst. Men kommer bli en sjukt bra sittning med live band o allt !! Undrar bara vad man ska ha på sig till sittningen, Grease outfit eller festival?  En sak jag har funderat mkt på idag är hur det kan finnas så mycket okunnigt folk  som kommer med idiotiska saker i detta landet? Är inte Sverige ett land med utbildat folk? Brukar ha ett långt tålamod men vissa människor lyckas knäcka det inom 2sec. En liten tanke till denna person, kanske dax o tänka på en ny utbildning?



- Your mood swings are giving me whiplash

Comments


Comment here: