Kimchi's point of view

You need to trust what you do

Category:




Gud vilken händeslefull kväll det har varit och känns riktigt skumt o va hemma vid den här tiden på en ONSDAG, vill ju också verkligen till Kåren som alla andra. Men tror inte de kommer ha några problem att festa för mig med. Får ta igen mig nästa onsdag !! Men iallafall så började kvällen med en för caps förfest hos Haukka där de flesta blåa vart samt gula, new crew fick även sina personalkort vilket de lär älska just nu på Kåren. Var är riktigt härligt fest där o sjukt snygg lägenhet hade han o tjejen med. Vidare drog jag till IA klassfesten där jag överraskades av en massa människor där. Hela IA ettan va där o 75% av IA tvåorna, riktigt roligt o se och bra jobbat av värdarna måste jag säga! Tyvärr kunde jag inte stanna så länge utan drog tillbaks till första förfesten för o kolla hur folket mådde, och som jag ante mig va de flesta riktigt packade men charmiga för de är ju BLÅ o det älskar vi!.. När de sedan  skulle till Kåren drog jag hem, även om jag ville dit, men ingen bra idé då jag ska upp vid 4.  Har fixat allt inför Gbg, så nu ska jag bara skriva klart och hoppa i sängen för lär bli en lång dag imorgon med. Men sjukt spännande o få vara med i en i serien Kommisarie Winter, är väldigt nyfiken av att få reda på hur en inspelning går till! Så önska mig lycka till också hörs vi imorn. 


                                     - What do you do,  When the truth isn’t quiet enough?

 

Comments

  • Phat säger:

    tycker iallafall att bloggen är skit snygg, jätte fin!!!!

    2009-09-17 | 00:35:31
    Bloggadress: http://missphaat.devote.se

Comment here: