Kimchi's point of view

I feel like I wanna smack somebody, Turn around and bitch slap somebody!

Category:






Alltså har fått nog med människor o deras jävla onödiga drama. Vad är det med folk? Har ni för mycket fritid så att ni måste snacka o lägga er i andras liv o göra småsaker till värsta stora grejerna? Come on, har ni inte gått ut grundskolan än eller? Och ni som hänger upp er på detta jävla drama o ska leka detektiver o kolla upp hon sa han sa saker, seriöst LEAVE IT!, Lönar för helvete inte sig utan gör bara saken till en större sak och sedan orka dra in andra människor som inte har med det o göra! Trodde ni hade mer tillit till er själva och era nära för det här, but I guess not.

Ja det kanske märks att jag nu har fått nog och är jävligt lack. Att det ska behöva gå så långt att jag som inte ens befinner mig i samma län eller har med det o göra ska behöva bli förbannad. Har sagt det många gånger innan, jag står för vad jag gör och säger och går alltid till källan och har inte tid med fjortis dramor! So leave me out of it!! Ja har jag sagt något så har det ju varit för en anledning, come on people GROW UP!! Ska det behöva gå så långt så att jag ska vilja bitch slap somebody? Well nu har det!

Keep me out of your fuckin drama !

Comments


Comment here: