Kimchi's point of view

Mysigaste kvällen i Jkpg

Category:

Igår anlände jag då till mitt älskade Jönköping eller som jag skrev på fb " Jönlöping" haha. Har nu äntligen helt flyttat ut från lägenheten, lite sorgligt men sånt är livet. Men  efter allt bök med flytt packningen åkte jag till mitt andra hem hos Shara och hade en super mysig kväll. Fick hemlagad mat som vi båda åt för mkt av, såg filmen Killers. rökte vattenpipa o hade girl talk med drinkar. Sedan fick vi för oss att vi behövde köpa chocklad så blev ett besök till 7-eleven som slutade med att vi körde runt i hela Jönköping bara för att det var så mysigt med de fina utsikterna oxå blev det ett impulsivt besök på Max. Vi kom båda på att vi aldrig hade ätit där och de hade riktigt god mat trots att vi redan var sjukt mätta. Vidare blev det ett stop i stadsparken där vi hade det supr duper mysigt/romantiskt med hela staden nedanför oss, här började även trötthets tecken visa sig, då vi hade en stor fascination av de 7 flaggorna som fanns där. Efter denna lilla utflykt gjorde mina kära kurd världens godaste efterrätt (blandade exotiska frukter gratinerade i ung med chocklad och glass till) MUMS. Till detta hade vi oxå taco chips o dipp och myste till filmen How to lose a guy in 10 days. Ja jag kan lugnt säga att detta var den mysigaste kvällen på länge :)

Comments


Comment here: