Kimchi's point of view

Schnappis big day

Category:


ALBIN SCHNAPPI GUSTAV SILVERBERG
sa någon
OST?



Idag är det en stor dag för ingen mindre än min älskade Albin aka Schnappis födelsedag! ♥



Denna Skåne pojk har jag nu känt i 2 år men känns som ett helt liv. Albin är en mycket unik person, han bringar glädje till alla han stöter på, vilket visar vilken bra människa han är. Vi har varit arbetskamrater, kaniner, pirater, gladiatorer, vänner. Vi har funnits där för varandra i upp och nedgångar, ja vi har varit med om mycket ihop och tack vare Schnappi har dessa stunder alltid slutat med ett leende!

Vet inte riktigt hur jag ska beskriva honom, men kan säga att jag verkligen är glad över att ha fått möjligheten att lära känna dig och ha dig som en av mina närmaste vänner. Schnappi jag hoppas du förstår hur älskad du är av din omgivning och vilken positiv påverkan du har på oss. Din lilla afrikan önskar dig all lycka i livet och en minnesvärd födelsedag, för det förtjänar du! Så ikväll ska vi allt fira dig, Malmö here we come !!




STOORT GRATTIS !!

Comments


Comment here: