Kimchi's point of view

V.6 bästa musik videon

Category:






Under vecka 6 kom äntligen den eftelängtade videon till Rihanna's låt Rude Boy. Tycker det är en riktigt grym och skön video, gillar att hon går tillbaks till sina rötter och har en retsam låt. Jag älskar fortfarande hela hennes ablum. Var som sagt länge sedan jag gillade alla låtar på ett album!







Miss Keri Baby har nu också under veckan släppt sin musik video till en av mina favorit låtar, I like. En fin video, inget mäkvärdigt förutom att hon är otoligt vacker med en edge. Me like.







På 3:e plats kommer Plies med sin låt Medicin som även Keri Hilson medverkar i. En mkt skön låt enligt mig, fastnar lätt i huvudet och rolig text.


Comments

  • MATILDA SIMONETTE säger:

    Frågestund på bloggen för första gången! Gillar du den så ställ en fråga! Svarar på allt!:)



    Om du inte gillar reklam, så godkänn inte... Det här är mer ett meddelande så alla får veta, eftersom jag envisas så med att inte ha en frågestund. Men nu har jag också en. Passa på!:)



    Kram!



    http://MatildaSimonette.blogg.se

    2010-02-15 | 03:59:24
    Bloggadress: http://matildasimonette.blogg.se/

Comment here: