Kimchi's point of view

12/1

Category:




Igår kväll blev det en mycket sen kväll hos Shara..vi skulle gå o lägga oss i tid då vi båda skulle till skolan, hon lite tidgare än mig...Men självklart så hann klockan bli halv 3 och lilla Shara fick lite panik över hur lite sömn hon skulle gå då hon skulle upp vid 7..Och när vi väl hade bäddat ner oss och allt så får hennes katt, Habibi för sig att det är lekdax och börjar springa runt, gå på mig, tappa grejer och leka med mina hörlurar och göra Shara galen haha..en rolig natt den. Så mkt sömn blev det inte och Shara vaknade inte riktigt av sin väckarklocka, råkade ta bort snoozningen så hon vaknade för sent och vi får ta en senare buss som gjorde att lilla jag fick springa hem, göra vid mig och komma till lektion i tid på 10minuter :P..men jag lyckades..pigg var jag inte men ingen fara då man skulle se på film om rökning...Fast kan ju lätt säga att det är mysigt att va hos Shara då man blir riktigt ompysslad, får middag och frukost o allt ♥♥ haha..
Men nu måste jag återgå till studierna...


Comments

  • Anonym säger:

    Hehe joo men den var bra:) Det är bara bra här, hur är det själv?

    2010-01-12 | 17:29:19

Comment here: