Kimchi's point of view

Dagen efter

Category:




För de flesta studenterna på Högskolan började nog denna dagen vääldigt segt och jobbigt, med tanke på gårdagens stora festligheter. Men för mig så startade den mycket lättare än vad jag hade väntat mig med tanke på vad little miss Shara utsatte mig för :P haha...Ja gårkvällen var en händelserik och sjuk kväll..
Men åter till dagens händelser, vaknade väldigt segt hos Francis, somnade om ett antal gånger tills jag verkligen var tvungen att gå till skolan. Var på ett inte så givande möte om praktiken, man får väl se om man nu verkligen kommer iväg till Sydafrika. Efter det rätt långa mötet, hämtade jag och Clara upp Emilia och var ute och gick med henne. Sen blev det lite fixande med grejer hemma för mig och slutligen en super mysig middag med Kenneth hos honom. Killen kan verkligen laga mat, var super gott och kvällen avslutades med serien Fringe. En mycket bra kväll enligt mig!


Kenneth steker kycklingen


Kenneth fixar potatisen


MUMS



Fin fin middag

Comments


Comment here: