Kimchi's point of view

Oh what a day

Category:






Denna dag har gått segt på något konstigt sett. Kan bero på att man gick o la sig vid 7 på morgonen och fick lite sömn. Kan också bero på att jag för tillfället hatar att tenta plugga då det är det ända jag gör eller på att jag har så mkt saker i huvudet som snurrar i huvudet som gör att jag bara vill skrika!!

Men men vad kan gå fel när man enbart ska sitta o tentapluggar. Jo om ens anteckningar försvinner från datorn! Jag börjar verkligen tro att det inte är meningen att jag ska klara denna tenta, omtenta nästa haha...Men annars har kvällen varit okej, blev BC möte, mat inhandling med Shara på ICA, matlagning och sen ett samtal med mamma. Så nu ska jag återgå till läsandet och vänta in det roliga programmet Tough love.

Comments


Comment here: