Kimchi's point of view

Soff lördag

Category:



Idag har varit en superduper lugn dag.
Första natten denna veckan som jag har fått sova ut, så är skönt att vara utvilad.
Kort efter att man hade vaknat fick man en order från Francis att laga mat då han skulle komma över.
Jag mer eller mindre undrade om han visste vem han pratade med, då jag inte är någon hemmafru!!..

Men när stackaren kom så lagade jag ändå mat, blev thai wok, vilket jag fick stora beröm för. Enligt honom det bästa jag har lagat hittills. så man tackar :D. Annars har jag mest spenderat dagen med att ligga i soffan o titta på tv och video klipp med France tills det var dags för honom o dra hem då han skulle ut o festa. Men jag valde att fortsätta ha en lugn kväll..ville inte möta kylan ikväll..Ja just det, Francis fick också ett halsband av mig som han har velat ha ett tag nu. Så gjorde verkligen hans dag. Bilder på smycket kommer en annan dag  men nu ska jag återvända till min film och musik kväll ..

Comments


Comment here: