Kimchi's point of view

The end of last week

Category:






Efter en längre tid av sömnlösa nätter och händelserika dagar, har de senaste dagarna fått vara mina ta igen mig dagar. Har äääntligen börjat kunna sova igen. Så snart är man förhoppningsvis människa igen. Hmm så hade jag då för mig i slutet av förra veckan?

Jo, på fredagen gjorde jag tentan, som gick mycket bättre än vad jag trodde trots att jag bara hade sovit en timme den natten och gick bokstavligen på super reservkrafter. Resten av dagen spenderade med kära Katta hemma. Blev en hemma kväll med matlagning och film. Var grymt gott med tacos, lite mindre lyckat med film så fick bli lite Paradise Hotel.

lördagen var det först en super seg dag i sängen för mig o Katta, sedan kom Braggebus över också blev det dags för upptaggning för utgång då det var Kåren. Blev förfest hos Ellen med en massa skönt folk och lekar. Och slutligen Kåren, som hade mer folk än vad man trodde. Var en mycket trevlig kväll men pga. av lite omständigheter behövde jag träffa min vardagshjälte Francis mitt i natten. Tur att folk är nattmänniskor, men vet inte hur jag hade klarat mig utan den killen även om jag ibland vill strypa honom, han är trots allt kongoles Haha... verkligen en person som känner mig utan o innantill till 150 %. Så dt jag försöker väl säga är tack för att du alltid finns utan att jag behöver be dig om det. ♥


söndagen blev det mysdag med BC i Tv-studion på skolan... Blev pizza, snacks och film. Först King of California och sedan Mr & Mrs Smith. Vår kära X-creware Katta fick även lov o va med ett tag. Riktigt tråkigt att det var sista gången vi ser henne på vääldigt länge. Hon kommer att vara grymt saknad!
Men vidare efter filmmyset i skolan, var jag o Shara fortfarande sugna på mer mys. Så blev matlagning och filmkväll hos mig, blev filmerna A walk to remember och Slamdog millioner!

Comments


Comment here: