Kimchi's point of view

Vinter i Jkpg

Category:




När man återkom till Jönköping och trodde att man hade lämnat kvar allt snö kaos i Skåne hade man minst sagt heeeelt fel. Som ni ser på mitt hår efter en 5 minuters promenad så är det en riktig vinter som härjar här uppe. Alltid runt -12 till -20 här. Just nu är det -17 också blåser det något hemskt så att det är riktigt hemskt att vara ute, även om man har graderat sig från topp till tå. Så numera planerar man verkligen hur man ska ta sig till olika platser. Och eftersom jag har blivit mästare på att halka och trilla så går jag inga onödiga rundor nä haha :P..


Utsikten från min balkong



Utanför min ingång ett par dagar sen nu ser man inte hälften av cyklarna



tyckte det var en fin bild



Hatar denna cirkus balkong, är det inte jobbigt med allt det blinkande ljuset..

Comments

  • Sanne säger:

    Sv : javisst! :) Härligt utsikt ifrån balkongen - hoppas du har det bra! kram

    2010-01-09 | 20:51:31
    Bloggadress: http://sanneejonsson.blogg.se/
  • Beatrice Jakobsson [foto] säger:

    sv. det var toppen :D!

    själv ?

    2010-01-09 | 20:53:52
    Bloggadress: http://beattriicee.blogg.se/

Comment here: