Kimchi's point of view

Hold yaah

Category:

Då är man back i Sthlm, igår välkomnades man av ett stort tjejgäng som skulle ha filmkväll men sen kom grabbarna med, så blev middag och Avatar, haha o se film med de här gängen är väldigt speciellt, tur att man redan hade sett filmen, men roligt var det.

Idag har jag varit ute o farit i stan, varit på arbetsintervju och tror att jag tar jobbet, men ska första på lite andra intervjuer imorn. Jag var så stolt innan när jag hittade själv i tunnebanorna men sen självklart på vägen hem så ska saker strula och jag ska helt plötsligt ta bussen hem, hade super tur då en trevlig gamal gubbe hjälpte mig runt. Jag gillar gamla människor, de hjälper mig allti överallt o ses jag var i Jkpg o det spöregnade möte jag ett par där mannen frågade om jag behövde ett paraply o jag sa skojsamt ja, och han gav mig sitt paraply haha var ju super gullig men hans fru gillade det inte det minsta. Men men sådant som händer...

Ska nu kila iväg till köket o fixa lite käk men bjuder på den här sköna låten...

Comments


Comment here: