Kimchi's point of view

Back home in Sweden

Category:


                               

Har nu varit tillbaks ifrån Sydafrika i lite över en vecka och det är skönt att vara tillbaks dock saknar man vädret och priserna i Sydafrika. Men denna veckan har gått otroligt fort, har först varit hem hemma i Skåne med underbara familjen och sedan åkt vidare hem till Jönköping. Vad har jag då haft för mig? Jo haft en kanon sittning, träffat alla saknade vänner, bott hos Shara sedan Francis, varit på arbetsintervju, fixat inför utbytesterminen samt gjort skolarbete. Som vanligt haft fullt upp men haft otroligt roligt och varit så kul att inse hur mycket Jönköping är mitt hem och hur mycket man har saknat det. Ja det kommer vara svårt att åka ifrån allt igen.

Tar ett litet citat från min moster som verkligen beskrev allt, barn kim och vuxen kim krockar ibland och denna vecka har man fått vara både och men i den åldern jag nu är i så är det ibland svårt att få båda delarna att fungera. Men så är det att växa upp.

Comments


Comment here: