Kimchi's point of view

How does the world go round??

Category:




Ja den frågan har man haft lite då o då...kan det bero på stress? Men JAG stressad? Oh nej, va skulle jag av alla vara det? Vaah detta skulle ju vara något nytt! Eller? Haha nej nu tror nog folk att jag totalt har tappat vettet..

Nä idag har minst sagt varit en händelsefylld dag med mkt på schemat vilket totalt förvirrade mitt lilla huvud som fortfarande är i Sydafrika känns det som... Så lite kortfattat så har jag idag återigen fått fixa grejer med Universitetet i Seoul då det visst hade uppstått lite fel ( GREAT), vidare jobbade jag med B-uppsatsen, fick fixa lite ärenden till vänner, ( här dog mobilen, vilket inte var bra då jag verkligen behövde den) sedan kila ner till källaren med Clara så att hon fick tvn och jag tömde lite fler saker ifrån förrådet, sedan var det åter tillbaks till skolan o möta upp Ibbe för lite B-uppsats planering ( väldigt intressant då vi båda va heeeelt borta och stressade), vidare lite viktiga mail o så o fixa, sedan lite paus med Mouhammed ( ladda mobilen o krafterna), vidare lite trevlig fika med Jakob, slutligen inhandling med Mouhammed och nu är vi slutligen hemma o ska fixa käk o sedan är det vidare till Råslätt för o ha Réunion med gänget.



Yes it's gonna be a good ending to this day and I'm gonna make the world go round !.

Comments


Comment here: