Kimchi's point of view

Helvetes jävla piss helg !!

Category: Seoul 2010

 

 

Mmm, inget positivt inlägg detta kommer att vara. Men måste få utlopp för de senaste dagarna. Har varit en KATASTROF helg, och det är bara en underdrift av hur det har varit. Har verkligen inte varit vår helg och absolut inte min.  Har fått en bit av en flaska i mitt huvud, tack gode gud för att man har tjockt hår så att det inte blev ett så stort hål. Men tack vare det så mådde man ju super, efter det första cp bråket kom vi till ett nytt ställe där nya människor börja bråka med våra vänner, som sagt katastrof, sen så var vi med om flera dåliga bråk, verkligen de flesta hade något dåligt argument med någon och för att få en fin avslutning  på den helgen stals min plånbok och väska med allt i. Nycklar, alla kort, pengar, smink, tröja you name it. Vet inte vad en kille ska med en rosa tröja och smink för mörkhyade men men hoppas han har kul med mina grejer. Lördagen var inte mkt bättre, spenderade min dag på polisstationen och i telefon med banken, försökte ha en bra kväll i Itaewon, hahah never ever again, det området är så himla äckligt. Har aldrig varit med om ett sådant ställe, folk fick verkligen en att känna sig billig. Självklart blev det även bråk bland the rich people där och tjafs med lite folk. Vi fick verkligen nog och drog hem tidigt, vet inte vad det var med denna helgen men vart vi än gick så hände något dåligt och idag måste jag sitta i fler underbara samtal med försäkring o bank o korridors assistenter. Kommer någon mer och ger mig huvudvärk så varnar jag er o kontakta mig på egen risk. Självklart var det också västerläningar som ställde till allt bra, för koreaner är inte så galet folk.  Är jag på dåligt humör? HELL YEAAAH, fick precis sista droppen!!


Comments


Comment here: