Kimchi's point of view

I'm alive

Category:

Har fått många frågor om vart jag har tagit vägen och om jag är kvar i Sverige, så tänkte bara försäkra alla om att jag lever och jag har inte försvunnit ifrån landet. Jag har bara varit väldigt sjuk och behövt tid för mig själv, men nu börjar jag smått att komma tillbaks till mitt vanliga liv. Har super mkt o göra både i skolan och på jobbet och undrar hur jag ska lyckas med allt, men finns väl en lösning till alla problem. Hoppas bara att jag också hinner ta igen all missat tid med IA och BC, har ej varit den mest engagerade medlemmen precis, men tyvärr går hälsan förre och då tar annat stryk. Men nu är det bara till att fokusera på framtiden, har en spännande månad framför mig. Min älskade Shara kommer tillbaks nästa vecka, har en C-uppsats att skriva, har en kurs att ta igen, har ett jobb att gå tillbaks till, har vänner att ta upp kontakten med, har ett nytt boende att flytta in till och slutligen en skön semester med min älskade Inga! I just cant wait för den resan ♥

Comments


Comment here: