Kimchi's point of view

Jag hoppas att de skriver IDIOT i ditt pass!

Category:

Usch känner bara att jag måste få lätta på hjärtat så att jag kan få stänga detta galna kapitel. Jag vet om att man inte ska hata o så, men denna personen förtjänar allt som kommer dens väg. Förr eller senare lär du få ta itu med det sjuka beteende. Förstår inte hur man kan behandla människor sådär och så pass länge, är ju sjukt. Och är det något jag hatar är ljugande manipulativa människor. Jag tycker synd om K då denna person är allt för blåögd att den kommer att stanna kvar hos dig, vilket gynnar dig. Men hade det varit jag hade du legat på sjukhus just nu. Jag må vara snäll och ha långt tålamod men mig ska man inte bli ovän med, för tro mig payback is a bitch! Fyfan för dig o allt du har fått mig o gå igenom! Och ja denna låt passar dig perfekt o denna låt säger allt jag känner och tack gode gud för låten, då den har tagit mig igenom min dag utan att totalt flippa ur.
"Vill hellre genomleva nittionio jävla vintrar
Att rulla naken över krossat glas, äta fimpar
Än att nånsin igen känna dina vibbar
Du ljög fan bättre än delfinerna simmar
Hamnar du i helvetet skicka mig ett vykort"

Comments


Comment here: