Kimchi's point of view

That's why you MAD

Category: Musik

This song is real good because of Nicki that kills it and also Lil Wayne. I wouldn’t mind if Birdman just would be quite and just show up in the video, like he usually does. Haha I really don’t like him and it gets on my nerve that Lil Wayne can’t do a video without him in it. I mean come on daddy can sit on the bench he doesnt have to be in EVERY video haha...well well Nicki is awesome in this video and she is kind of cute as the female wezzy :P

 

Birdman ft Nicki Minaj & Lil Wayne - Y.U MAD

Comments

  • Cassie säger:

    Hej :)



    Jag har planer för att flytta och/eller studera i Korean(seoul). Sökte runt på nätet och hitta din blogg och snacka om avunsjuuuk jag blev :D ..



    Skulle inte du kunna skriva här eller ett svar till min mail ang. hur man lättast kommer dit, ungefärliga priser för studier etc? TACKTACK

    2011-11-29 | 18:16:09
  • Kimchi säger:

    Hej Cassie,

    vad kul att du kom förbi min blogg. Tänkte att jag kunde skriva på svenska eftersom du skrev på svenska. Men det låter som en underbar idé..skulle själv vilja flytta dit då jag saknar det dagligen.



    Hur du lättast tar dig dit för studier är via en skola som har ett kontrakt med en skola där. Då slipper du skolavgift o har en annan säkerhet samt kommer med en stor grupp av studenter från hela världen. Annars får du kontakta de skolor du är intresserade i Seoul (deras internationella kontor) och fråga dem vad för krav de har och hur du ska göra för att kunna plugga där :)..



    Lycka till o har du fler frågor är det bara till att återkomma

    2011-11-30 | 00:41:27
    Bloggadress: http://waki.blogg.se/

Comment here: