Kimchi's point of view

The Las Vegas PARTY!!

Category:

Som en hel del känner till så var då min Las Vegas födelsedagsfest förra helgen och den var heelt fantastiskt och värd all stress o panik jag hade veckan innan då allt som kunde gå fick gick fel. Dekorationen ställdes is, Smurfan pajade ( ack vare mig o några andra BC medlemmar som inte kan koppa el o sånt, men lärt oss en läxa har vi och vet hur man gör Kroon lycklig).

Men som sagt, tack vara många änglasjälar ( Albin, Katta, Clara, Frida, Johan och Nina) löstas allt. Vet inte hur det hade gått utan dem och tyckte lite synd om dom ett tag då jag var ett vrak. Men underbara vänner som dem är fick dom mig på rätt väg. Käre Albin gav mig tillgång till BC förrådet, Smurfan och utskrifter. Katta fick åka med på en av de galna shoppingrunderna, komma på dekorationslösningar med mig, sätta ihop allt och även städa. Så hon var med andra ord med i hela processen. Clara var så söt och hjälpte mig baka tårtan och städa. Min käre bror Johan och vän Nina var på besök och hjälpte till att sätta upp allt och städa. Frida lånade ut sin bil och var även med på en shoppingrunda. Haha ja jag fick en hel del människor att jobba men är väldigt tacksam. Så bara till o säga till när ni behöver hjälp.

När det kommer till själva festen så var det heelt underbart, var mycket folk som kom, roliga presenter fick man, alla var på toppen humör, folk spelade poker, dansade och umgicks och Dj'n spelade underbar musik så jag dansade hela tiden. Så stort tack Marino o ja just det Samuel var även Dj sista timmen så ett stort tack till honom. Du kan extraknäcka som Dj någon gång. Var vilket fall som helst väldigt roligt att så mkt o olika människor kom, var folk från varenda högskola och folk som var på besök som även kom. Så en kväll o verkligen minnas. Har aldrig haft en så bra födelsedag som den kvällen! <3 <3


Tårtan Jag & Clara gjorde i fel tillstånd
men beröm fick vi för den var sjukt goood!


Lite sång för mig med tårta


Lite mer sång när Henke o company kom :D


Hönan & Blomman


Haukka & Hönan


Coola grabbarna Folke & Adam


MKV boy band överraskar med fin Backstreet boys låt


Underbart ögonblick


En vacker blomma fick man även på köpet :D


Prästen Shara viger Julia och Per


Rolig dans på gång haha


Adam och Henke klassiker


Miss S & K


Bruden Julia och Jag


Dans på G


- The farther backward you can look, the farther forward you will see

Comments


Comment here: