Kimchi's point of view

Mys dagen

Category:

Igår  var som sagt en mkt bra dag, men idag har man bara varit ur funktion eller snarare på stand by hela dagen. Har fortfarande inte riktigt vaknat, är sjukt seg och har träningsverk som jag verkligen undrar hur jag har fått. Men inte bara jag som har känt mig så här utan även lilla Claris, så vi bestämde oss för o dela vår seghet ihop om man säger så. Så hela dagen har vi i princip legat i min soffa, käkat pizza och sett film o komedier på Tv för o sedan se Gossip Girl och Greek på datorn. Med andra ord myst hela dagen och det ska jag fortsätta göra medans stackars Claris sover inför nattskiftet. Under dagen kom vi faktiskt på lite idéer för kommande BC "minglar! som är riktigt bra! Men nu är det dax för lite True Blood.

Temptations calls

Comments


Comment here: