Kimchi's point of view

All over the place

Category:




                          


Jupp känns verkligen som att jag är all over the place nuförtiden. Sorry för att man inte hann skriva något inlägg igår. Blev en dag med mycket händelser och mycket fixande.

Började med en onödig lektion i skolan, sedan blev det att leka personlig assistent till Francis som har brutit foten, stackaren, inte kul att se honom lida så mkt. Så fick handla och hämta mat o leka sjuksköterska. Hoppas på att vi kan hämta ut hans mediciner idag. Vidare blev det ett besök på Kåren för o hämta ut sitt nya personalkort hos Kroon, sen kila hem för att min älskade Sambo Miss K är på besök..wiihoo..Är super mysigt att ha henne tillbaks. Men tillbaks till gårdagen så fick man dra till Bragge o gänget, då Miss K va där, hade lite mysigt där eller jag var mer bitter, sliten o seeg. Men med gott folk som de grabbarna o en partysessa som Miss K som lyckades de få mig på fest humör. Så blev en sväng om hem med fixande o peppande. Sen vidare till Haukka som hade förfest, var väldigt trevlig, åkte buss/cykel och hade trevliga samtalsämnen tex om vad det innebär att vara Lady och gentleman.. Sedan slutligen drog vi till Kåren vilket var väldigt kul, alla fick återförenas med sin kärlek Akademin haha..Tror vi är lite skadade där..Men blev mkt dans och mingel och HAMBURGAR tallrik mums...Men blev ändå en rätt tidig kväll för oss då jag var super sliten och det inte var så mkt folk där...

Och idag hade jag och sambon en låång mysig frukost med te och rostade mackor och mkt snack..haha 2 timmar frukos, men vi använde iallafall köksbordet. Vilket inte händer ofta!..resten av dagen har jag pluggat och ringt viktiga samtal inför Sydafrika resan. Så nu är vaccination o försäkring fixat. Och ikväll är det egentligen jobbkväll för mig men min älskade miss K ska hoppa in för mig så att jag kan fortsätta att tenta plugga ♥

Och det var allt för mig, dags att återvända till kurslitteraturen. 

Comments


Comment here: